Intervju med Romulus syster

Idag har jag mailat lite med Romulus syster, jag bad henne berätta om läget på gatorna i rumänien, och detta var hennes svar:
Hallo Liebe Laura
Ich finde es echt toll wie du Romulus Helfen möchtest ,er hat mir schon gesagt dass du ihn angerufen hast, er hat sich sehr gefreut.
Ja die Lange ist dort mehr als Tragisch , es werden Hunde auf die Strasse, getöte, Überfahren oder Vergiftet, 90 % der bevolkerung hat kein Respeckt vor der Tieren, aber wirklich gleich 0. Die Hunde leben  dort auf der strasse, vermehren sich dort und wenige geben was zum Esse,wenn man dort ist man kann jeden  10 m anhalten und Hunde Futtern oder sie sammeln, das mache ich immer wenn ich dort bin, OH Laura es ist mehr als traurig, ich weine dort nur und bin nach eine woche Rumänien total ferttig mit die Nerven, die Tun mir leid, ich konnte sie alle mitnehmen, mein Bruder hat nicht nur seine über 400 in das Tierheim er  Futtert die Hunde von der strasse auch, stellt wasser oder kl Häuse im Winter , bitte schau dir die anderen folgen beim vox an dann siehst du wie  dramatisch dort ist,
Romulus ist ein kämpfer und liebt Tieren sehr und will sie retten und ein zuhause geben, schau dir ab und zu seine HP an www.casa-cainelui.com dort wirst du auch immer sehen was er mit eure spende geld geschafft hat
Danke Laura, wir schreiben uns ja, frag mich ab und zu was du wissen möchtest
Danke von Herzen in Namen von Fellnasen und Romulus
God Bless you
Filomela
översättning:
hej Laura
Jag tycker det är fantastiskt hur du vill hjälpa Romulus, han har redan berättat att du vill hjälpa honom, och han är jätteglad för det.
Ja, läget i rumänien är mer än tragiskt, hundarna blir på gatan dödade, överkörda eller förgiftade. 90% av rumäniens befolkning har ingen respekt alls för djuren. Hundarna där lever på gatan, parar sig, få människor ger hundarna någon mat. När man är där kan man stanna var 10 meter för att mata eller samla in hundar, vilket jag alltid gör när jag är där! Det är så tragiskt där, när jag är i rumänien gråter jag hela tiden, och efter en vecka är jag helt färdig med nerverna, jag är så ledsen för deras skull, hade jag kunnat hade jag tagit hem alla. Min bror har inte bara de över 400 djuren som lever i djurhemmet, han matar även djuren på gatorna, ställer dit vatten, eller små hus på vintern. Snälla, kolla på de andra serierna av vårt pågramm, så ser du hur tragiskt det är! Romulus är en kämpe och älskar djur mycket, och vill rädda de och ge de ett hem, kolla då och då på hans webbsida, där kommer du också kunna se vad som blir gjort med era sponsrade pengar.
Tack av hela hjärtat, hälsar även Romulus och pälsnäsorna.
Gud velsigne dig!
Filomela
Jag kommer efter hand lägga upp fler bilder på djuren, jag måste så klart få lov av Romulus innan jag använder de!
----------------------
Jag hoppas på att kunna hitta fler personer med hjärta på rätt ställe, som vill hjälpa mig i mitt projekt. Jag är tacksam för all hjälp!
Vill DU sponsra?
konto: 5612-00 519 61
kontakta mig här på bloggen eller e-mail [email protected], även företag är välkomna att skänka gåvor såsom hundfoder, hundtillbehör eller förbandsmaterial!
Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0