Känsliga tittare varnas!

(video lånad av youtube)
Jag lägger upp denna video på bloggen för att visa hur mycket sjukt det händer i vår värld!
Djur är försvarslösa! att detta händer är helt sjukt!
Det är sånt här som får mig att vilja fortsätta med mitt projekt, och även fortsätta hela mitt liv, jag får inget för det, som gynnar min ekonomi på något sätt, alla pengar som tas in med hjälp av det här projektet går till att resa till rumänien, och stödja deras uppbyggnad v det nya djurhemmet.
I will not leave this world until its been changed!
Jag vet att det finns många djurvänner i vår värld, och det finns säkert en hel del som jättegärna skulle vilja hjälpa till, men som känner att de inte har ekonomiska möjligheter, men, det finns alltid något man kan göra, en kan inte göra allt, men alla kan göra något, skulle 50 personer skänka 2 kr var skulle 100 kr vara insamlade till detta projekt, det skulle innebära en påse hundmat i rumänien.
Har man ingen möjlighet till sponsring, så dela min blogg-länk på er facebook, era egna bloggar m.m för tillslut kommer en människa hitta till min blogg, som har möjlighet att hjälpa till, ju mer som hittar hit, ju fler chanser finns det att någon hittas som kan hjälpa!
Hundar ger en villkorslös kärlek, alla som har/har haft hund vet hur underbara de är! Alla hundar förtjänar och djur, förtjänar ett tryggt och lyckligt liv!
Ingen kan göra allt, men alla kan göra något! så snälla, sprid och hjälp till, för vad som händer i Rumänien är hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0