Nu går det framåt :D

Imorgon ska jag åka och hämta en del sponsrade djurtillbehör hos Aktiva Tassar i Hässleholm. Tusen tack för er hjälp!
Jag hoppas kunna få lov att lägga upp en del bilder på bloggen, från affären, och även personen som skänker gåvorna till det här projektet :D
Jag har även idag tagit kontakt med 4 olika tidningar, som alla verkade vara väldigt intresserade av att intervjua mig, så nu väntar jag svar från de också :D
Snart är det dags för utställningar m.m, ex. valputställning i hässleholm den 26 februari, där jag kommer stå och sälja mina handtillverkade hundar, för 50 kr styck, så om någon är intresserad av att köpa en sån, så är det bara att försöka söka upp mig där eller ta kontakt med mig via blogg/mail, så kan vi bestämma träff :)
Den 19 februari kommer en vän till min mamma sälja mina hundar på cocker sydvästs årsmöte, så jag hoppas att många som läser min blogg kommer vara närvarande, och skänka en slant :)
Den 21 februari kommer jag själv sälja mina hundar efter Beteende och personlighetsbeskrivningen i hässleholm (lite osäker om det verkligen är i hässleholm) så har du planer på att åka dit blir jag överlycklig om du är intresserad av att köpa en av mina små vovvar :)
Längre fram kommer jag finnas på olika hundutställningar runt om i skåne, och även på andra aktiviteter som skk och nordskånska kennelklubben anordnar, så jag hoppas att jag hittar många personer med ett stort hundhjärta som vill hjälpa mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0