Sponsorer

Än så länge har jag inte hittat speciellt många som vill sponsra projektet med pengar, men jag har hittat ett företag som ska hjälpa mig att ta kontakt med hundfoder producenter, så jag väntar på svar från de :) Jag väntar även på svar från ett annat foderföretag, och hoppas på ett possitivt svar så klart :)
-------------------------------------
Är DU intresserad av att sponsra, så tveka inte att kontakta mig via min e-mail: [email protected] eller här på bloggen, vi söker både hundtilbehör och pengar :)
Det är alltid fritt fram att skänka en slant till konto: 5612-00 519 61
-------------------------------------
Detta är då jag, som håller på med hela projektet.
Detta är startat tillsammans med min far, men han jobbar en del och kan tyvärr inte vara lika aktiv, mer än att han ringer mig och berättar en massa ideer han får :) Resan ner till Rumänien ska vi så klart göra tillsammans sen.
Lämna gärna en kommentar på bloggen, säg vad du tycker m.m :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0