Sjuk "/

Jag har varit sjuk den här veckan, därför har projektet stått ganska stilla. men snart hoppas jag att det är igång igen som det var innan. Om det finns folk som är intresserade av att hjälpa mig, och de Rumänska gatuhundarna, men som kanske inte har ekonomiska möjligheter, så kontakta mig via bloggen eller e-mail [email protected] Ni som vill hjälpa kan få utskrivna textdokument av mig skickade med posten, som ni kan sätta upp i er hemstad, för att sprida bloggen, jag vet att det finns folk i varje stad i Sverige, som är intresserade av att hjälpa mitt projekt! Det viktigaste är att de får reda på att projektet finns! Jag är otroligt tacksam för all hjälp jag har fått än så länge. 300 kronor är en otroligt bra början! Men mer hjälp behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0